У січні 2025 року до Запорізького апеляційного суду в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації» надійшло 5 електронних запитів.
Усього у звітному місяці знаходилося на розгляді 8 запитів, з них 3 запити – перехідні, що надійшли наприкінці грудня 2024 року.
Запитувачі інформації – юридичні та фізичні особи.
Запити стосувалися надання інформації з таких питань:
- щодо розміру суддівської винагороди суддям апеляційного суду та кількості звільнених у 2024 році суддів з посади за їх заявою про відставку;
- щодо кількості закупленої для суду нової техніки за період 2022-2024 роки, її моделі, технічної характеристики та джерела фінансування на її закупівлю;
-щодо надання копій певних документів відносно судді апеляційного суду;
-щодо надання інформації про прізвище, ім’я, по-батькові керівника апарату апеляційного суду або його заступника, службової особи відповідальної за пропуск відвідувачів до приміщення апеляційного суду;
-щодо надання інформації з питань, пов’язаних зі здійсненням співробітниками територіального управління Служби судової охорони у Запорізькій області своїх повноважень;
-щодо надання інформації про ефективність здійснення судочинства певними суддями судової палати з розгляду кримінальних справ апеляційного суду.
Із загальної кількості (8) запитів апеляційним судом розглянуто 5 запитів та запитувачам інформації надана відповідь у передбачений законом строк. 2 запити відповідно до ч.3 ст.22 Закону України « Про доступ до публічної інформації» надіслано належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача
1 запит, який надійшов наприкінці звітного місяця знаходиться на розгляді.