До Запорізького апеляційного суду упродовж дев’яти місяців 2025 року надійшло 60 звернень громадян, що на 14 звернень менше ніж у аналогічному йому періоді 2024 року ( за 9 місяців 2024 року - 74 звернення).
Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 29 звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (за 9 місяців 2024 року – 43 звернення) на 33,6 % або на 14 звернень менше, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) – надійшло 31 звернення, що на рівні показника порівнювального йому аналогічного періоду 2024 року ( за 9 місяців 2024 року – 31 звернення).
Безпосередньо за категоріями надійшло: на тяганину в розгляді справ - 1 звернення, що на 4 звернення менше ніж за 9 місяців 2024 року; на дії суддів та працівників апарату місцевих та апеляційного судів - 11 звернень, що на 6 звернень менше показника 9 місяців 2024 року; щодо незгоди з відповіддю апеляційного суду 2 звернення, за 9 місяців 2024 року такої категорії звернень не надходило; з інших питань – 48 звернень.
Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.
Зокрема, звернення розглянуті у строки: до 5 днів – 29 звернень, до 15 днів - 30 звернень, до 30 днів – 1 звернення.
Із загальної кількості звернень, які надійшли до апеляційного суду протягом звітного періоду за результати їх розгляду обґрунтованим визнано 1 звернення, що на 1 звернення менше показника 9 місяців 2024 року .
За звітний період до апеляційного суду надійшло 6 повторних звернень громадян, що на вдвічі, або на 3 звернення більше показника аналогічного йому періоду 2024 року.
Під час особистого прийому керівництвом суду протягом звітного півріччя було прийнято 8 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Зокрема, на 5 усних звернень керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань у відповідності до норм діючого законодавства.
Про результати перевірки вирішених в порядку розгляду письмових звернень двох усних звернень і суть прийнятого рішення громадянам надана відповідь у письмовій формі.

