До Запорізького апеляційного суду упродовж першого кварталу 2019 року надійшло 63 звернення громадян.
Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 35 звернень, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) - 28 звернень.
Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ - 3 звернення; на дії суддів і працівників апарату місцевих судів та апеляційного суду - 16 звернень (з них, безпосередньо на дії суддів та працівників апарату апеляційного суду - 12 звернень); на невидачу копії судового рішення місцевими судами та апеляційним судом -5 звернень; на ненадання відповіді на звернення місцевим судом -2 звернення; з інших питань –37 звернень.
Усього у звітному періоді знаходилося на розгляді 64 звернення, з них 1 звернення – перехідне, що надійшло наприкінці 2018 року.
Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.
Зокрема, звернення розглянуті у строки: до 5 днів – 28 звернень, до 15 днів - 33 звернення.
Перехідним на II квартал 2019 року є 3 звернення, які надійшли наприкінці звітного періоду.
За наслідками розгляду звернень обгрунтованими визнано 4 звернення.
За звітний період до апеляційного суду надійшло 4 повторних звернення громадян.
Під час особистого прийому керівництвом суду протягом звітного періоду було прийнято 10 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Зокрема, на 8 усних звернень керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань у відповідності до норм діючого законодавства.
Про результати перевірки отриманого під час здійснення особистого прийому 1 письмового звернення та вирішеного в порядку розгляду письмових звернень 1 усного звернення і суть прийнятого рішення громадянам надана відповідь у письмовій формі.