flag Судова влада України

Інформація про виконання Запорізьким апеляційним судом вимог Закону України “Про звернення громадян”

11 квітня 2019, 12:33

 

    До Запорізького апеляційного суду  упродовж першого кварталу 2019 року надійшло 63  звернення громадян. 

    Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду  цивільних справ надійшло 35 звернень, щодо  розгляду кримінальних справ (проваджень) - 28 звернень. 

    Безпосередньо   по категоріям  надійшло:   на тяганину   в розгляді справ -  3 звернення;  на дії суддів і працівників  апарату  місцевих судів  та апеляційного суду - 16 звернень (з  них, безпосередньо на дії суддів та працівників апарату  апеляційного суду - 12 звернень); на невидачу копії  судового рішення місцевими судами та апеляційним судом -5 звернень;  на ненадання відповіді на звернення  місцевим судом -2 звернення; з інших  питань –37 звернень. 

    Усього у звітному періоді знаходилося на розгляді 64 звернення, з них 1 звернення – перехідне, що надійшло  наприкінці  2018 року.

    Усі звернення  опрацьовано та  розглянуто в установлені  законодавством  терміни. Вжито необхідних  дієвих  заходів щодо вирішення поставлених у  зверненнях питань,  усунення  виявлених порушень і недоліків та заявникам  надано мотивовані відповіді. 

    Зокрема, звернення  розглянуті  у строки: до 5 днів – 28 звернень, до 15 днів - 33  звернення.         

    Перехідним  на II  квартал  2019 року є  3  звернення, які  надійшли  наприкінці  звітного  періоду. 

    За  наслідками    розгляду  звернень  обгрунтованими   визнано  4 звернення. 

    За звітний період до апеляційного суду  надійшло  4  повторних звернення  громадян. 

    Під час  особистого  прийому   керівництвом  суду протягом  звітного періоду було  прийнято  10  громадян, які  отримали  необхідну інформацію  та  відповідні  роз’яснення щодо  порушених  питань.       Зокрема,  на  8 усних звернень керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань  у відповідності  до норм діючого законодавства.

    Про результати перевірки отриманого під час здійснення  особистого прийому 1 письмового  звернення та вирішеного в порядку  розгляду письмових звернень 1 усного звернення  і суть прийнятого рішення  громадянам надана відповідь  у письмовій формі.