До Запорізького апеляційного суду упродовж І півріччя 2019 року надійшло 99 звернень громадян.
Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 48 звернень, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) - 51 звернення.
Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ - 5 звернень; на дії суддів і працівників апарату місцевих судів та апеляційного суду - 30 звернень (з них, безпосередньо на дії суддів та працівників апарату апеляційного суду - 26 звернень); на невидачу копії судового рішення місцевими судами та апеляційним судом -5 звернень; на ненадання відповіді на звернення місцевим судом -2 звернення; з інших питань –57 звернень.
Усього у звітному періоді знаходилося на розгляді 100 звернень, з них 1 звернення – перехідне, що надійшло наприкінці 2018 року.
Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.
Зокрема, звернення розглянуті у строки: до 5 днів – 39 звернень, до 15 днів - 61 звернення.
За наслідками розгляду звернень обгрунтованими визнано 5 звернень.
За звітний період до апеляційного суду надійшло 10 повторних звернень громадян.
Під час особистого прийому керівництвом суду протягом звітного періоду було прийнято 20 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Зокрема, на 18 усних звернень керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань у відповідності до норм діючого законодавства.
Про результати перевірки отриманого під час здійснення особистого прийому 1 письмового звернення та вирішеного в порядку розгляду письмових звернень 1 усного звернення і суть прийнятого рішення громадянам надана відповідь у письмовій формі.