flag Судова влада України

Інформація про виконання Запорізьким апеляційним судом вимог Закону України “Про звернення громадян”

10 жовтня 2019, 16:06

    До Запорізького апеляційного суду  упродовж дев’яти місяців 2019 року надійшло 144 звернень громадян.

    Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду  цивільних справ надійшло 67 звернень, щодо  розгляду кримінальних проваджень ( справ)77  звернень.

    Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ -  6 звернень;  на дії суддів і працівників апарату місцевих судів  та апеляційного суду - 42 звернення (з  них, безпосередньо на дії суддів та працівників апарату апеляційного суду - 38 звернень); на невидачу копії судового рішення місцевими судами та апеляційним судом -9 звернень; на ненадання відповіді на звернення - 3 звернення; з інших  питань –82 звернення.

    Усього у звітному періоді знаходилося на розгляді 145 звернень, з них 1 звернення – перехідне, що надійшло  наприкінці  2018 року.

    Усі звернення  опрацьовано та  розглянуто в установлені  законодавством  терміни. Вжито необхідних  дієвих  заходів щодо вирішення поставлених у  зверненнях питань,  усунення  виявлених порушень і недоліків та заявникам  надано мотивовані відповіді.

    Зокрема, звернення розглянуті у строки: до 5 днів – 54 звернення; до 15 днів - 87  звернень; до 30 днів -1 звернення.

    Перехідними на IV квартал 2019 року є  2 звернення, що надійшли наприкінці звітного  періоду.

    За  наслідками розгляду звернень обгрунтованими визнано  8 звернень.

    За звітний період до апеляційного суду надійшло 15  повторних звернень  громадян.

    Під час  особистого прийому керівництвом суду протягом звітного періоду було  прийнято 2громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених  питань. Зокрема,  на  22 усних звернення керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань у відповідності  до норм діючого законодавства.

    Про результати перевірки отриманого під час здійснення особистого прийому 1 письмового  звернення та вирішеного в порядку  розгляду письмових звернень 1 усного звернення  і суть прийнятого рішення  громадянам надана відповідь  у письмовій формі.