flag Судова влада України

Інформація про виконання Запорізьким апеляційним судом вимог Закону України “Про звернення громадян”

16 січня 2020, 12:12

    До Запорізького апеляційного суду упродовж 2019 року надійшло 202   звернення  громадян.

    Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду  цивільних справ надійшло 88 звернень, щодо розгляду кримінальних проваджень ( справ)114  звернень.

    Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ -  15 звернень; на дії суддів і працівників апарату місцевих судів та апеляційного суду - 58 звернень (з них, на дії суддів та працівників апарату апеляційного суду - 48 звернень); на невидачу копії  судового рішення місцевими судами та апеляційним судом - 12 звернень;  на ненадання відповіді на звернення - 3 звернення; на неналежну організацію роботи суду - 2 звернення; з інших питань -112 зверненнь.

    Усього у звітному періоді знаходилося на розгляді 203 звернення, з них 1 звернення – перехідне, що надійшло  наприкінці  2018 року.

    Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені  законодавством  терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.

    Зокрема, звернення вирішені у строки: до 5 днів - 88 звернень; до 15 днів – 113 звернень; до 30 днів - 1 звернення.

    Перехідним на 2020 рік є 1 звернення, що надійшло наприкінці  звітного  періоду.

    За наслідками розгляду звернень обґрунтованими визнано 15 звернень.

    За звітний період до апеляційного суду надійшло 29 повторних звернень громадян.

    Під час особистого прийому керівництвом суду протягом звітного періоду було прийнято 30 громадян, які отримали необхідну інформацію  та відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Зокрема, на 28 усних звернення керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань у відповідності  до норм діючого законодавства.

   Про результати перевірки отриманого під час здійснення особистого прийому 1 письмового звернення та вирішеного в порядку розгляду письмових звернень 1 усного звернення і суть прийнятого рішення  громадянам надана відповідь  у письмовій формі.

 

Прес-служба суду