flag Судова влада України

I півріччя 2025 року

Інформація

про виконання Запорізьким апеляційним судом вимог Закону України “Про звернення громадян”

 

   До Запорізького апеляційного суду упродовж першого півріччя 2025 року надійшло 42 звернення громадян, що на 12 звернень менше ніж у першому півріччі 2024 року (у I півріччі 2024 року - 54 звернення).

   Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду  цивільних справ надійшло 20 звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (у I півріччі 2024 року – 33 звернення) на 39,4 %  або на 13 звернень менше, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) – надійшло 22 звернення, що на 4,6 %  або на 1 звернення більше ніж в аналогічному йому півріччі минулого року (у  I півріччі 2024 року – 21  звернення).

   Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ - 1 звернення, що на 3 звернення менше ніж у І півріччі 2024 року; на дії суддів та працівників апарату місцевих та апеляційного судів - 9 звернень, що на 6 звернень менше показника 1 півріччя 2024 року; щодо незгоди з відповіддю апеляційного суду 2 звернення, у І півріччі 2024 року такої категорії звернень не надходило; з інших  питань – 30 звернень.

   Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.

   Зокрема, звернення  розглянуті  у строки: до 5 днів – 15 звернень, до 15 днів - 24 звернення, до 30 днів – 1 звернення.   

Перехідними на III квартал 2025 є 2 звернення, що надійшли в останні робочі дні звітного кварталу.

   Із загальної кількості звернень, які надійшли до апеляційного  суду протягом звітного періоду  за результати їх розгляду обґрунтованим  визнано 1 звернення, що на 1 звернення менше показника I півріччя 2024 року.

   За звітний період до апеляційного суду надійшло 4 повторних звернень громадян, що на 2 звернення більше показника аналогічного йому періоду 2024 року.

   Під час особистого прийому керівництвом суду протягом звітного півріччя було прийнято 7 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Зокрема, на 5 усних звернень керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань у відповідності до норм діючого законодавства.

   Про результати перевірки вирішених в порядку розгляду письмових звернень 2 усних звернень і суть прийнятого рішення  громадянам надана відповідь у письмовій формі.