flag Судова влада України

I півріччя 2024 року

   До Запорізького апеляційного суду упродовж першого півріччя 2024 року надійшло 54 звернення громадян, що на 16 звернень більше ніж у першому півріччі 2023 року (у I півріччі  2023 року  надійшло 38 звернень).

   Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 33 звернення, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (у I півріччі 2023 року – 14 звернень) на 58 %  або на 19  звернень більше, щодо розгляду кримінальних  справ (проваджень) – надійшло 21 звернення, що на 13 %  або на 3 звернення менше ніж в аналогічному йому періоді минулого року (у I півріччі 2023 року – 24  звернення).

   Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ -  4 звернення, що на рівні показника I півріччя 2023 року; на дії суддів та працівників апарату апеляційного та місцевих судів - 15 звернень, що на 12 звернень  більше показника І півріччя 2023 року; з інших питань – 35 звернень.

   Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у  зверненнях питань,  усунення  виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.

   Зокрема, звернення розглянуті  у строки: до 5 днів – 21 звернення, до 15 днів - 27 звернень, до 30 днів - 2 звернення.

   Перехідними  на 3 квартал 2024 року є 4 звернення, що надійшли в останні робочі дні звітного періоду.        

   За  наслідками розгляду звернень обгрунтованими визнано 2 звернення (у т.ч. 1 -  дублетне), що на 1 звернення менше ніж в аналогічному йому півріччі  2023 року.

   За звітний період до апеляційного суду надійшло  2 повторних звернення громадян, що на 4 звернення менше показника першого півріччя  2023 року .

Під час особистого прийому головою апеляційного суду протягом звітного періоду було прийнято 5 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Окрім того, про результати перевірки отриманого під час здійснення особистого прийому їх 1 письмового колективного  звернення і суть прийнятого рішення громадянам була надана відповідь у письмовій формі.