flag Судова влада України

за 1 квартал 2020 року

    До Запорізького апеляційного суду  упродовж першого кварталу 2020 року надійшло 47 звернень громадян, що на 16 звернень (25%) менше ніж у I кварталі 2019 року (у I кварталі 2019 р.- 63 звернення). 

    Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду  цивільних справ надійшло 26 звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (у I кварталі 2019 р.- 35 звернень) на 26 %  або на 9 звернень менше, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) – надійшло 21 звернення, що на 25 %  або на 7 звернень менше  ніж у в аналогічному періоді минулого року (у I кварталі 2019 р.- 28 звернень). 

    Безпосередньо по категоріям  надійшло: на тяганину в розгляді справ -  4 звернення, що на 1 звернення більше показника I кварталу 2019 року;  на дії суддів і працівників  апарату  місцевих судів  та апеляційного суду - 24 звернення, що на 8 звернень більше ніж у I кварталі 2019 року; на невидачу копії  судового рішення місцевим та апеляційним судами - звернення, що на 3 звернення менше  ніж у I кварталі 2019 року; з інших  питань –17 звернень. 

    Усього у звітному періоді знаходилося на розгляді 48 звернень, з них 1 звернення – перехідне, яке надійшло  наприкінці  2019 року.

    Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних  дієвих  заходів щодо вирішення поставлених у  зверненнях питань,  усунення  виявлених порушень і недоліків та заявникам  надано мотивовані відповіді.

    Зокрема, звернення розглянуті у строки: до 5 днів – 12 звернень, до 15 днів 30  звернень, до 30 днів 2  звернення.         

    Перехідним  на II квартал 2020 року є 4 звернення, які надійшли  наприкінці звітного  періоду. 

За  наслідками  розгляду звернень обгрунтованими визнано звернення, що на 1 звернення менше показника першого кварталу 2019 року. 

    За звітний період до апеляційного суду надійшло 5  повторних звернень  громадян, що на 1 звернення більше ніж у першому кварталі 2019 року. 

    Під час особистого прийому керівництвом суду протягом звітного періоду було  прийнято  6 громадян, які  отримали  необхідну інформацію  та  відповідні  роз’яснення щодо  порушених  питань.          

    Зокрема, на 6 усних звернень керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань  у відповідності  до норм діючого законодавства.