До Запорізького апеляційного суду упродовж першого кварталу 2020 року надійшло 47 звернень громадян, що на 16 звернень (25%) менше ніж у I кварталі 2019 року (у I кварталі 2019 р.- 63 звернення).
Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 26 звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (у I кварталі 2019 р.- 35 звернень) на 26 % або на 9 звернень менше, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) – надійшло 21 звернення, що на 25 % або на 7 звернень менше ніж у в аналогічному періоді минулого року (у I кварталі 2019 р.- 28 звернень).
Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ - 4 звернення, що на 1 звернення більше показника I кварталу 2019 року; на дії суддів і працівників апарату місцевих судів та апеляційного суду - 24 звернення, що на 8 звернень більше ніж у I кварталі 2019 року; на невидачу копії судового рішення місцевим та апеляційним судами - 2 звернення, що на 3 звернення менше ніж у I кварталі 2019 року; з інших питань –17 звернень.
Усього у звітному періоді знаходилося на розгляді 48 звернень, з них 1 звернення – перехідне, яке надійшло наприкінці 2019 року.
Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.
Зокрема, звернення розглянуті у строки: до 5 днів – 12 звернень, до 15 днів - 30 звернень, до 30 днів - 2 звернення.
Перехідним на II квартал 2020 року є 4 звернення, які надійшли наприкінці звітного періоду.
За наслідками розгляду звернень обгрунтованими визнано 3 звернення, що на 1 звернення менше показника першого кварталу 2019 року.
За звітний період до апеляційного суду надійшло 5 повторних звернень громадян, що на 1 звернення більше ніж у першому кварталі 2019 року.
Під час особистого прийому керівництвом суду протягом звітного періоду було прийнято 6 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених питань.
Зокрема, на 6 усних звернень керівництвом суду безпосередньо на особистому прийомі громадянам було надано роз’яснення з порушених питань у відповідності до норм діючого законодавства.