Інформація
про виконання Запорізьким апеляційним судом вимог Закону України “Про звернення громадян”
До Запорізького апеляційного суду упродовж 2024 року надійшло 104 звернень громадян, що на 5 %, або на 5 звернення менше ніж у 2023 році (за 2023 рік надійшло 99 звернень).
Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 57 звернень, що у порівнянні з 2023 роком (у 2023 році – 51 звернення) на 11 % або на 6 звернень більше, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) – надійшло 47 звернень, що на 2 % або на 1 звернення менше ніж в попередньому йому 2023 році ( у 2023 році – 48 звернень).
Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ - 10 звернень, що на 4 звернення більше показника 2023 року; на дії суддів та працівників апарату апеляційного та місцевих судів - 22 звернення, що на 18 звернень більше ніж у 2023 році; на неотримання копії судового рішення – 2 звернення (з них, 1-дублетне), що на 8 звернень менше показника 2023 року; з інших питань –70 звернень.
Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.
Зокрема, звернення вирішені у строки: до 5 днів – 41 звернення, до 15 днів – 55 звернень, до 30 днів – 8 звернень.
За наслідками розгляду звернень обґрунтованими визнано 2 звернення, що на 1 звернення менше показника 2023 року.
За звітний період до апеляційного суду надійшло 4 повторних звернень громадян, що на 16 звернень менше показника порівняльного йому 2023 року.
Під час особистого прийому громадян у звітному періоді головою апеляційного суду було прийнято 16 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Про результати перевірки отриманого під час здійснення особистого прийому 1 письмового колективного звернення і суть прийнятого рішення громадянам була надана відповідь у письмовій формі.