Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року
До Запорізького апеляційного суду упродовж дев’яти місяців 2021 року надійшло 120 звернень громадян, що на 8,4% або на 11 звернень менше ніж за 9 місяців 2020 року (за 9 місяців 2020 - 131 звернення).
Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 45 звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (за 9 місяців 2020 року – 43 звернення) на 5% або на 2 звернення більше, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) – надійшло 75 звернень, що на 14,8% або на 13 звернень менше ніж в аналогічному періоді минулого року (за 9 місяців 2020 року - 88 звернень).
Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ - 7 звернень, що на 4 звернення менше показника 9 місяців 2020 року; щодо тривалого не направлення місцевим судом на апеляційний розгляд цивільних справ - 3 звернення (з них -2 дублетні), за 9 місяців 2020 року такої категорії звернень не надходило; на дії суддів і працівників апарату місцевих та апеляційного судів - 30 звернень, що на 31 звернення менше ніж за 9 місяців 2020 року; на невидачу копії судового рішення апеляційним та місцевими судами – 9 звернень, що на 7 звернень більше ніж за 9 місяців 2020 року; на неналежну організацію роботи суду - 2 звернення, за 9 місяців 2020 року такої категорії звернень не надходило; на неотримання відповіді апеляційного суду на звернення - 1 звернення, за 9 місяців 2020 року такої категорії звернень не надходило; з інших питань – 68 звернень.
Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.
Зокрема, звернення вирішені у строки: до 5 днів – 73 звернень; до 15 днів - 44 звернення; до 30 днів - 2 звернення; понад 30 днів - 1 звернення.
За наслідками розгляду звернень обгрунтованими визнано 12 звернень, що на 7 звернень більше показника 9 місяців 2020 року.
За звітний період до апеляційного суду надійшло 22 повторних звернення громадян, що на 11 звернень менше ніж за 9 місяців 2020 року.
Запорізьким апеляційним судом постійно вживаються організаційні заходи, щодо дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» при розгляді звернень та щодо усунення причин їх надходження, а також зменшення їх кількості.
Відповідно до ст.22 Закону України «Про звернення громадян» керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян зобов'язані проводити особистий прийом громадян.
У зв’язку з введенням в Україні карантину через спалах у світі коронавірусу, листом Ради суддів України від 16.03.2020р. №9рс-186/20, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», судам рекомендовано встановити особливий режим роботи.
З метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції COVID-19, розпорядженням голови суду №16 від 16 березня 2020 року, Запорізький апеляційний суд призупинив здійснення особистого прийому громадян головою суду та його заступниками на невизначений час.
За такої обставини, враховуючи Постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (із змінами), лист Ради суддів України від 16.03.2020 №9рс-186/20, розпорядження голови Запорізького апеляційного суду від 16.03.2020 №16, Рішення Вищої ради правосуддя від 01.04.2021 №763/0/15-21 «Про надання уніфікованих рекомендацій для судів усіх інстанцій та юрисдикцій щодо безпечної роботи в умовах карантину», у зв’язку з продовженням дії карантину особистий прийом громадян керівництвом апеляційного суду упродовж дев’яти місяців 2021 року не проводився.
Прес-служба суду