flag Судова влада України

за 9 місяців 2024 року

Інформація

про виконання Запорізьким апеляційним судом вимог Закону України  “Про звернення громадян”

 

   До Запорізького апеляційного суду упродовж дев’яти місяців 2024 року надійшло 74 звернення громадян, що на 2,7 % або на 2 звернення менше ніж в аналогічному йому періоді 2023 року (за 9 місяців 2023 року - 76 звернень).

   Із загальної кількості звернень, безпосередньо щодо розгляду цивільних справ надійшло 43 звернення, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (за 9 місяців  2023 року – 35 звернень) на 19 %  або на 8 звернень більше, щодо розгляду кримінальних справ (проваджень) – надійшло 31 звернення, що на 24,4 % або на 10 звернень менше  ніж в аналогічному йому періоді минулого року (за 9 місяців 2023 року – 41 звернення).

   Безпосередньо по категоріям надійшло: на тяганину в розгляді справ - 5 звернень, що на  рівні показника 9 місяців 2023 року; на дії суддів та працівників апарату апеляційного та місцевих судів - 17 звернень, що на 13 звернень більше показника 9 місяців 2023 року; на неотримання копії судового рішення – 2 звернення (з них, 1-дублетне), що на 7 звернень менше показника 9 місяців 2023 року; з інших  питань – 50 звернень.

Усі звернення опрацьовано та розглянуто в установлені законодавством терміни. Вжито необхідних дієвих  заходів щодо вирішення поставлених у зверненнях питань, усунення виявлених порушень і недоліків та заявникам надано мотивовані відповіді.

   Зокрема, звернення вирішені у строки: до 5 днів – 33 звернення, до 15 днів – 36  звернень, до 30 днів - 5 звернень.   

   За наслідками розгляду звернень обґрунтованими визнано 2 звернення, що на 1 звернення менше показника  9 місяців 2023 року.

   За звітний період до апеляційного суду надійшло 15 повторних звернень громадян, що на 3 звернення менше показника порівняльного йому періоду 2023 року.

   Під час особистого прийому громадян у звітному періоді головою апеляційного суду було прийнято 12 громадян, які отримали необхідну інформацію та відповідні роз’яснення щодо порушених  питань. Про результати перевірки отриманого під час здійснення особистого прийому 1 письмового колективного звернення і суть прийнятого рішення громадянам була  надана відповідь у письмовій формі.