flag Судова влада України

Результати  анонімного опитування громадян- користувачів веб-сайту Запорізького  апеляційного  суду

15 травня 2019, 16:00

         В  період  з  06 по 12  травня  2019 року Запорізьким  апеляційним судом було проведено анонімне опитування громадян – користувачів веб-сайту суду шляхом  заповнення анкет  в електронному  вигляді.

         Керівництвом суду було розроблено анкету,  що містила  3 блоки  запитань: щодо характеристики респондента, оцінки якості роботи суду, внесення пропозицій та зауважень.

         На офіційній  веб-сторінці Запорізького апеляційного  суду було розміщено оголошення  про  заплановане проведення  опитування.

         Дані  опитування  проаналізовано,  узагальнено та встановлено наступні результати:

         В опитуванні взяли  участь 28  респондентів.

 

Загальна характеристика респондента:

     

  Серед опитаних респондентів участь взяли за віковою характеристикою:

громадяни   віком  26-39 років – 17 осіб (60,7%);  8 осіб або (28,6 %) опитаних віком  40-59 років  та 3 особи  18-25 років (10,7% ) .

 

Серед опитаних респондентів участь взяли за статтю – 17 жінок (60,7 %), 11 чоловіків (39,3%).

 

 

   Серед опитаних респондентів на запитання анкети:  « У суді Ви представляєте»,  отримані наступні відповіді: 

○ особисто себе (є позивачем / відповідачем /свідком / потерпілим)  - 5 осіб  (21,4%); 

○ іншу особу (є адвокатом, представником) – 17 осіб (60,7%);

○ інше (вкажіть)  - 6 осіб (17,9%).

 

    

   Серед опитаних респондентів на запитання анкети:  «В якому з видів судового процесу  Ви берете участь», отримані наступні відповіді:

○ цивільний процес  - 11 осіб (50%);

○ кримінальний процес – 14 осіб (39,3%);

○ справа про адмін. правопорушення – 3  особи (10,7%).

 

  На запитання анкети:  «Де  Ви проживаєте»,  отримані наступні відповіді:

○ в населеному пункті, де розташований суд – 23 особи (81,5%);

○ в іншому населеному пункті  - 5 осіб (18,5%).

 

 

   На запитання анкети  щодо ступеня обізнаності респондента, на його думку,  з робото судів та суддів у цілому, отримані наступні відповіді:

○ цілком обізнаний – 21 особа  (75%);

○ загалом обізнаний  - 6 осіб (21,4 %);

○ зовсім не обізнаний  - 1 особа

 

II Якість роботи суду

 

    Оцінка зручності умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів,  ознайомлення  з  матеріалами  справи  та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; вільний доступ до побутових приміщень (туалетів), достатність освітлення)), отримані  наступні  результати: 

○ незадовільно – 4 (14,3%);

○ задовільно – 4 (14,3 %);

○ добре – 11,  що становить  39,3%;

○ відмінно – 9; що становить  32,1% 

 

     Оцінка повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань в т.ч. на веб-сторінці суду;) отримані наступні результати: 

○ незадовільно – 1

○ задовільно – 5 (17,9 %);

○ добре – 10, що становить  35,7%;

○ відмінно – 12; що становить  42,9%

  

 

    Оцінка ефективності організації роботи суду щодо ознайомлення з матеріалами справи (швидкість отримання справи для ознайомлення, зручність приміщення, в якому здійснюється ознайомлення зі справами тощо) отримані наступні результати:

○ незадовільно – 1

○ задовільно – 4 (14,8 %);

○ добре – 14, що становить  48,1%;

○ відмінно – 9; що становить  33,3%

  

    Оцінка ефективності організації роботи суду щодо видачі або направлення  поштою копій судових рішень особам, які брали участь при розгляді справ, отримані наступні результати:

○ незадовільно – 3 (10,7%);

○ задовільно – 4 (14,3 %);

○ добре – 14, що становить  50 %;

○ відмінно – 7; що становить  25% 

     Оцінки респондентів  щодо коректного та ввічливого ставлення працівників  апарату суду  до відвідувачів  суду,  враховуючи такі аспекти, як: старанністю сумлінність професіоналізм, бажання допомогти; форма одягу, розподілилися наступним чином: 

○ незадовільно – 1;

○ задовільно – 4 (14,3 %);

○ добре – 8, що становить  28,6%;

○ відмінно – 15; що становить  53,6 %

 

        

    Щодо ефективності організації роботи суду, (дотримання графіків судових засідань щодо часу слухання справ, обґрунтованість затримки/перенесення  судових  слухань  тощо),  отримані наступні відповіді: 

○ незадовільно – 6 (21,4%);

○ задовільно – 4 (14,3 %);

○ добре – 12, що становить  42,9%; 


 

    Оцінки респондентів  щодо інформаційного  наповнення веб-сайту суду  та  сторінки  суду  у  Facebook, (корисність та  актуальність розміщеної інформації,  навігаційна зручність тощо),

розподілилися наступним чином: 

○ незадовільно – 1;

○ задовільно – 1;

○ добре – 12, що становить  40,7%;

○ відмінно – 14; що становить  51,9 %

  

    За 5-ти  бальною шкалою  респондентам  було запропоновано оцінити  загальну якість  роботи  Запорізького  апеляційного  суду.

    Відповідно  наданих  оцінок  - 32% респондентів  оцінили загальну якість роботи суду  на  5 балів;   46,4%   -  на 4 бали; 14,3% – на 3 бали  та     7,1% – на 2 бали.

 

    Таким чином,  узагальнюючи  результати  анонімного  анкетування, необхідно відзначити,  що респонденти  оцінили якість  роботи  суду  оцінкою  «добре». 

    Однак,  ефективність  організації роботи суду: дотримання графіків судових засідань  щодо часу слухання та обґрунтованість затримки/ перенесення  судових  справ 10 респондентів  оцінили  як  «незадовільно» та «задовільно»,  що становить 35,7%.

    Такий результат вбачається у зв’язку з тим, що на теперішній час у Запорізькому  апеляційному  суді  працюють 16 суддів ( 10 суддів у судовій палаті з розгляду цивільних справ,  6  суддів у судовій палаті  з розгляду кримінальних справ) та  навантаження з розгляду справ усіх категорій  зросло в декілька разів.

    Крім цього,  у ході опитування виявлено  окремі проблемні моменти в організації  роботи суду,  зокрема,  респондентами були висловлені зауваження  щодо  недоброзичливого  ставлення  працівників  апарату  суду до відвідувачів, некоректної поведінки  та не бажання допомогти.

Керівництвом  суду  будуть  прийняті  до  уваги  пропозиції  і  враховані   зауваження  респондентів   з  метою  поліпшення  якості роботи та підвищення рівня довіри громадськості до суду.

 

          Висловлюємо  вдячність  усім  учасникам  опитування  за  витрачений час  та  надання  об’єктивних відповідей.  

          З результатами опитування можна ознайомитися за посиланням:  узагальнені дані анонімного он-лайн опитування

 

 

За повідомленням прес-служби суду